czwartek, 15 września 2011

tattoo inspiration

Dziś kolejny raz zastanawiałam się, o tym, jak to jest być samotnym. Zastanawiałam się, jak to jest nie mieć kolegów, nie mieć ani jednej osoby, która mogłaby nam pomóc w trudnej sytuacji.
Z jednej strony mnie to nie dotyczy-mam rodzinę, kolegów i koleżanki. Natomiast z drugiej-nie mam żadnej tak bliskiej mi osoby, która mogłaby mnie wysłuchać, poradzić mi co nieco na dany temat. Zdałam sobie sprawę, że nie mam przyjaciela. Kiedyś miałam przyjaciółkę, co prawda dalej utrzymuję z nią kontakt, ale myślę, że było za dużo kłótni, osób trzecich, które chciały tą przyjaźń zniszczyć. Chciałabym tą przyjaźń ratować, ale sądzę, że tej drugiej osobie aż tak na tym nie zależy. Powinnam się z tym pogodzić. Ta przyjaźń nie przetrwała próby, którą przygotował dla nas los. Nie wiem, co mnie tak dzisiaj wzięło ale musiałam to po prostu napisać. Dzisiaj znowu poczułam zapach nocnego powietrza i powiem wam kochani, że było mega. < 3 Na tą notkę przygotowałam wam `tatuażowe inspiracje, z serwisu love it, na którego bardzo serdecznie zapraszam. ; ) Ja osobiście kocham tatuaże i w planach mam już swój pierwszy. < 3








bye! :*

6 komentarzy:

  1. Jaki chcesz zrobić sobie tatuaż ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś związanego z blogowaniem albo z muzyką. wiesz, jakaś nutka, albo literki A b c. Coś takiego ^.^ No ale to wiesz mam 13 lat wiec jeszcze chwilkę sobie poczekam! ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. kochaaam tatuaze!!! chce ich wieceeej

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dodałam gifa jak wygląda mój nowy pokój, chcesz to sobie zobacz i skomentuj.
    Ile masz osób w klasie? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a mogłabyś pokazać jakieś zdjęcia z tym makijażem i włosami, gdzie jesteś podobna do mnie? : ) bo to może być fascynujące;p

    OdpowiedzUsuń