środa, 14 września 2011

school inspirations

Witam was, kochani bardzo serdecznie. W rytmach eskowych hiciorów postanowiłam napisać notkę a pod nią zamieścić specjalnie szukane dla was inspiracje szkolne. Jeżeli chodzi o moją ,sytuację szkolną`, to jest ona jednym słowem dobra! Wszystkie startowe testy zaliczone, i poza matematyką wszystkie wypadły świetnie! Poza tym nauczyciele są w miarę spoko (oczywiście nie wszyscy, ale wychowawca i Ci, z którymi mam codziennie bądź też 4 czy 3 razy dziennie do czynienia!). Poznałam tam już małą ilość osób, które mam nadzieję, w najbliższym czasie poznam troszeczkę bliżej! :D Klasy nie mogłam mieć lepszej! W 100% przypomina mi ona moją poprzednią. Jest śmiech, są wygłupy no i co najważniejsze jest z kim i o czym pogadać. Aha, no i tak jak przez 6 lat, tak teraz moja klasa, obok jedynki, oznaczającą pierwszą jest B! Uwielbiam tą literkę. < 3 Nie przedłużając macie tutaj inspiracje z serwis loveit . Zapraszam serdecznie do oglądania, komentowania i obserwowania mojego bloga!






WIELKIE LOVE! ^.^

3 komentarze:

  1. dobrze, że masz fajnego wychowawcę i nauczycieli z podstawowych przedmiotów - od razu łatwiej sie zmotywować by pójść do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaaakie zdjecia sliczne;d


    zapraszam do obserwowania mojego bloga ;d

    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń