środa, 7 września 2011

inspiracje part I

To zróżnicowanie wyglÄ…dów i masa inspiracji mnie wykaÅ„czajÄ…... OczywiÅ›cie, sÄ… takie rzeczy, których nie mogÄ™ siÄ™ już doczekać, ale i tak dziÅ› bolaÅ‚a mnie gÅ‚owa. Kolejny dzieÅ„ w szkole minÄ…Å‚ mi bardzo przyjemnie, a żeby go jeszcze troszkÄ™ ulepszyć wybraÅ‚yÅ›my siÄ™ z mojÄ… koleżankÄ…, ze szkoÅ‚y na basen. Nie byÅ‚o tak jakbym sobie to wyobrażaÅ‚a, ale mam nadziejÄ™, że za tydzieÅ„ wszystko pójdzie Å›wietnie, i że bÄ™dÄ™ zadowolona z tego wypadu. 
PatrzÄ…c na jutrzejszy plan lekcji odechciewa mi siÄ™ czegokolwiek. Od dziewiÄ…tej do szesnastej mam siedzieć, notować, i najlepiej siÄ™ w ogóle nie odzywać. Cóż, szkoÅ‚a ogranicza, tak byÅ‚o, jest i bÄ™dzie! - Jak to napisaÅ‚am na wypracowaniu z jÄ™zyka polskiego, które poszÅ‚o mi caÅ‚kiem, caÅ‚kiem, wiÄ™c jestem z siebie zadowolona. A żeby humor nie odchodziÅ‚ od wyÅ›mienitego, z testu, z jÄ™zyka angielskiego dostaÅ‚am 36\40 punktów! Jestem z siebie mega zadowolona ponieważ staraÅ‚am siÄ™, o uzyskanie poziomu zaawansowanego. ; ) 
To już w tÄ… niedzielÄ™ mam urodziny i w ciÄ…gu dalszym nie wiem, jak mam je zorganizować! Pójdziemy sobie chyba na duże lody z coca-colÄ… i to chyba bÄ™dzie to! Nie wiem, zobaczymy jeszcze jak to bÄ™dzie! 
Na jutro przewidujÄ™ spotkanie z WiktoriÄ…, natomiast na piÄ…tek chyba wyjazd na dwa dni, na PogoriÄ™. Nie pokrywa siÄ™ to w najmniejszym stopniu z moimi urodzinami wiÄ™c nie jestem za tym wyjazdem. ; \ 
DziÅ›, jutro i pewnie przez kilka kolejnych dni bÄ™dÄ™ wam pisaÅ‚a tylko mniej wiÄ™cej co tam siÄ™ u 
mnie dzieję + inspiracje z serwisu loveit. Nie mam na razie aparatu i nie opracowałam jeszcze jak się ściąga zdjęcia z mojego telefonu więc nie będę mogła dawać wam moich zdjęć. Poczekajmy do końca roku, może mi się jeszcze coś trafi! Kto wie?
Dzisiejsza notka odchodzi troszkę od tych, które pisałam ostatnio ale po prostu mam power, ponieważ słucham cały dzisiejszy wieczór eski. Radia, które jest jedynym w Polsce radiem, którego mogę słuchać! Dobrze, kochani ja będę się zbierać. Zapraszam was serdecznie na moje wszystkie portale społecznościowe oraz do polubienia strony mojego bloga na Facebooku + dziękuję wam za wszystkie komentarze, wejścia oraz obserwacje!




kiss kiss < 333


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz