piątek, 2 września 2011

school part I

Siemka, wszystkim! Wiem, że takie powitanie, bądź też zaczynanie notki nie jest w moim stylu, ale mam dziś dobry humor, i chciałabym po obcować troszkę i spróbować czegoś innego. Tak więc dziś odbył się pierwszy oficjalny dzień w szkole. Jestem z siebie bardzo zadowolona i dumna pod wieloma względami. Udało mi się nawiązać, a nawet dojść do jakiegoś etapu koleżeństwa z częścią klasy. Zdołałam także, poprzez zadawanie pytań na środku klasy, oznajmić jej, że moimi pasjami są muzyka oraz blogowanie. A co? Niech wiedzą. ; ) Jeżeli chodzi, o mnie to dostałam dwa pytania, i to jest tak dużo, ponieważ niektórym osobom, moja nowa wychowawczyni musiała sama zadawać. Drugie miało treść, dotyczącą moich poglądów na temat lodów, a samo pytanie brzmiało Czy lubię lody? Oczywiście dopowiedziałam, że tak, ponieważ kocham je jeść. Oczywiście w odpowiednich granicach rozsądku, ale lubię. ; ) Podsumowując: Całość była bardzo fajna, oczywiście gdyby nie to, że przez godzinę, moja zastępcza pani wychowawczyni czytała, a raczej opowiadała nam, o regulaminie i innych tak zwanych ,ważnych rzeczach`. Ale okej, wytrzymałam te cztery godziny i żyję! W poniedziałek test z angielskiego + mam już plan. We wtorek test z matematyki. Natomiast w środę z polskiego. Tydzień pełen pracy, zapoznania się z metodami nauczenia nauczycieli itd. Ogółem dzień jak najbardziej udany! I z tego powinnam być zadowolona! Jutro przewiduję dodać moją notkę refleksyjną, która jest już skończona. Jest tam napisanie głównie o blogowaniu i muzyce, ale poruszone są tam nie tylko te tematy, więc zapraszam na jutro. ; )

English version: 

Hi, everyone! I know that such a greeting, or Starting notes is not my style, but I have a good mood today, and I would like the mix a little and try something else. So, today held the first official day of school. I am very pleased with myself and proud in many ways. I managed to get in, and even come to a stage part of the camaraderie of the class. I managed also by asking questions in the middle class, to tell her that my passions are music and blogging. And what? Let them know. :) As far as me, I got two questions, and it is so much because some people, my new teacher had to ask herself. The second was content, for my views on the ice, and the same question was, Do you like ice cream? Dopowiedziałam course, that is because I love to eat them. Of course, in the appropriate limits of reason, but I like it. ;)

To summarize: The whole thing was very cool, of course, were it not for that hour, my substitute teacher you read, but rather told us about regulations and other so-called important things `. But okay, durable these four hours and I'm alive! On Monday, a test of English + I already have a plan. On Tuesday, a test of mathematics. And on Wednesday from the Polish. Week full of work, become familiar with methods to teach teachers, etc. Overall, the most successful day! And for this I should be happy! I predict tomorrow add my reflective note, which is already finished. There is writing mainly about blogging and music, but there are raised, not only these topics, so I invite you tomorrow. ;) 


ps: obiecujÄ™ wam, że jak tylko dostanÄ™ aparat ( jak dostanÄ™!  ;\), zrobiÄ™ zdjÄ™cia moich wszystkich ciuchów, butów i tego co tylko chcecie. JeÅ›li macie już jakieÅ› zamówienia to piszcie w komentarzach. ChÄ™tnie o nich poczytam i mam nadziejÄ™ już po 11 wrzeÅ›nia speÅ‚niÄ™!
ps 1 : zapraszam was jeszcze na bloga Angeliki

miłego wieczoru, trzymajcie się! ; D

2 komentarze:

  1. ja tamtych perfum bym nie kupiła. kupiłam inne, których zapach jest dla mnie ładniejszy - przywodzi mi na myśl lato, słońce, wodę i w ogóle.

    Twoje rozpoczęcie trwało aż 4h? WOW! A ja wkurzałam się na chłopaka, jak mówił, że jego trwało 2h :P
    Moje trwało ok. 40 minut.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za komentarz i obserwację ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie ponownie! ;)

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń