czwartek, 29 września 2011

Limonkowy szyk

Cześć kochani! Wyszłam właśnie z pod zimniutkiego prysznica i siedzę z czepkiem na głowie, zastanawiając się dlaczego go nie zdjęłam. haha ; ) Jutro jadę na wycieczkę integracyjną, a nie mam jeszcze outfitu. ; \
A co jest najlepsze to to, że rano mamy pasowanie na ucznia a dopiero potem wycieczkę więc ubrać się mamy na galowo, a dopiero potem możemy się przebrać w to co włożyliśmy sobie do do plecaka bądź też torby. Jeżeli chodzi o mnie to znając mnie wezmę torbę, ale po namowach mojej mamy pewnie wezmę plecak. ; \ Dziś znowu mieliśmy religie. < 3 Jak ja kocham ten przedmiot, to masakra. Nie będę wam opowiadała tego wszystkiego co mi w duszy gra, ponieważ w najbliższym czasie na pewno napiszę o tym notkę. ; ) Dziś odezwała się do mnie jedna z firm, do których wczoraj pisałam z celem współpracy. Można tam kupić robioną biżuterie. Przeglądałam sobie dziś po przyjściu ze szkoły ich stronę i powiem wam, że jest co kupować! Mają przepiękne kolczyki, świetne bransoletki no i o wiele więcej! Zachęcam was bardzo serdecznie, do kupowania u nich biżuterii, ponieważ na prawdę warto! Ja także w najbliższym czasie mam zamiar u nich zrobić drobne zakupy. Tutaj macie link do ich sklepu:



po kliknięciu w obrazek taż wam wyskoczy adres sklepu :D



Trzymajcie się kochani cieplutko i do jutra! < 33

1 komentarz:

  1. Mam pytania. Jak można z kimś nawiązać współpracę. Czy potem coś od nich dostajesz? Co ty im robisz, a co oni ci zrobią?

    http://podarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń