sobota, 8 października 2011

tattoo inspiration part II

Jakiś czas temu dałam wpis, w którym znaleźć mogliście tatuażowe inspiracje. Bardzo wam się one spodobały, więc postanowiłam dodać kolejną część. Ja sama bardzo lubię tatuaże, i już myślę nad pierwszym, ponieważ chciałabym aby był on bardzo dobrze przemyślany, w końcu jest to decyzja na całe życie!





A wy co myślicie na ten temat? Podoba wam się taki sposób okazywania emocji, miłości, przyjaźni i innych natchnień na zrobienie sobie czegoś takiego?

+ nuta na dziś i dedykacja dla W. :D



Miłego wieczoru!

10 komentarzy:

  1. Świetne tatuaże, ja sama planuje zrobić sobie niebawem tatuaż na nadgarstku.. choć mam dopiero 16 lat i nie wiem czy podejmuje dobrą decyzje, bo to jednak decyzja na reszte życia jakby nie było ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowa notka :D.
    Czemu zmieniłaś wygląd ? Tamten był lepszy.
    Też chce mieć tatuaż jakiś ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tatuaże:) niestety sama nie mogę mieć..

    OdpowiedzUsuń
  4. też myślę nad tatuażem, co prawda już dwa lata;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym sobie nie zrobiła tatuaży :P

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny blog,zapraszam do obserwowanych!;)

    OdpowiedzUsuń